Saturday 8 October 2011

Majlis Persaraan Guru Besar
SKJC Yeong Chang, Encik Lim Chu Lon

Majlis Persaraan Guru Besar SKJC Yeong Chang, Encik Lim Chu Lon telah diadakan pada hari ini ( 23 September 2011 ).  Majlis berkenaan telah disusun atur oleh semua kakitangan sekolah.  Sebuah jawatankuasa pelaksana telah disusun atur di bawah kendalian En. Kek Su Zen.  Pada majlis ini, pihak PPD Batu Pahat diwakili oleh Tuan Haji Shapie Bin Hj. Md Shariff.  Beliau berasa berbesar hati untuk hadir ke majlis ini. 

Majlis ini telah bermula pada jam 10.00 pagi.  Acara-acara yang dijalankan adalah seperti ucapan pengerusi majlis, ucapan wakil pelajar, ucapan pengerusi PIBG, ucapan Tuan Haji Shapie Bin Hj. Md Shariff, persembahan tarian dan nyanyian, perarakan keluar Encik Lim Chu Lon.


Jamuan makan dan ramah mesra bersama guru besar.


Majlis Memotong Kek.
Kek disumbangkan oleh pihak sekolah.  Hari ini juga merupakan hari kelahiran Encik Lim Chu Lon.

Tetamu VIP yang hadir bersama pada Hari Majlis Persaraan Guru Besar.






Persembahan tarian oleh murid-murid Tahun 5 dan 6.

 




Pihak PPD Batu Pahat, Tuan Haji Shapie Bin Hj. Md Shariff berbesar hati menyampaikan hadiah kepada Encik Lim Chu Lon di atas bakti perkhidmatan beliau sebagai pendidik.












Semoga Encik Lim Chu Lon dipanjangkan umur, dimurahkan rezeki, dikurniakan kesihatan dan keceriaan olehNya.  Segala sumbangan dan keprihatinan Guru Besar Encik Lim  kepada kami amat kami sanjung. Kami berbangga dapat bekerja di bawah pentadbirannya.   Encik Lim antara guru besar yang paling kami hormati.








No comments:

Post a Comment